Stichting het ReclameArsenaal is op haar website een publieksverkiezing Nederlandse reclameliedjes gestart. Iedereen kan zijn stem uitbrengen op de website en zo zijn eigen top-40 samenstellen.
Deelnemers maken kans op het winnen van een gratis exemplaar van het boek De muzikale verleiding, Nederlandse reclame op 45 toeren dat op 22 september verschijnt. Plus een bezoek aan de feestelijke muzikale presentatie ervan in het Betty Asfalt Complex in Amsterdam. De uitslag van de verkiezing wordt op 18 september bekendgemaakt op reclamearsenaal.nl.
In het boek beschrijven kenners Dolf Hell en Frits Jonker de fascinerende geschiedenis van de reclamesingles, buigzame, slappe grammofoonplaatjes met reclameliedjes die in de jaren vijftig tot tachtig door reclamemakers werden ingezet als spotgoedkoop weggevertje voor veel bekende merken zoals Citro (Het lelijke eendje), Kodak, Nescafé, Heineken, Calvé, KLM, Albert Heijn en Biotex.
Een stoet van bekende artiesten deed er aan mee. Drs. P, Conny Stuart, het Cocktail Trio, Corry Brokken, Frans Halsema, Jules de Corte en zelfs Kees van Kooten en Wim de Bie schuwden een optreden op de reclamesingle niet. Het boek is een initiatief van het ReclameArsenaal. Het resultaat is een uitzonderlijke, soms hilarische, maar telkens zeer aanstekelijke mix van naoorlogse muziek- en reclamegeschiedenis met alle veertig liedjes op twee cds.