De kogel is door de kerk. Eindelijk krijgt Nederland ook een groot searchcongres. Organisator van search events Search Engine Strategies komt naar Amsterdam. De organisator van searchcongressen is een samenwerking aangegaan met BBP, organisator van Speld in een Hooiberg.
Speld in Hooiberg is opgegaan in de SES om zo “het continu hoge niveau te kunnen blijven garanderen en belangrijke internationale ontwikkelingen te kunnen presenteren”. Op 16 en 17 maart zullen in het Amsterdamse Krasnapolsky workshops (maandag de 16e) en een congres (dinsdag de 17e) plaatsvinden.
SES Amsterdam zal in ieder geval bol staan van de Nederlandse sprekers. Zo zien we Eduard Blacquiere, Joost de Valk en Peter van de Graaf in de line up staan. Daarbij zullen nog enkele internationale sprekers worden gevoegd.
Matt McGowan, VP en Publisher van de SES Search Marketing Conference series, Search Engine Watch en ClickZ is tevreden: “We are very excited about launching SES in Amsterdam this March 2009. Holland is the world’s 16th largest economy but only the world’s 61st most populous country. One of the first nations to unite the world with global trade routes, many of the world largest companies call Holland home including Royal Dutch Shell, ING Group, Fortis and Unilever. This event will not only be a lot of fun to attend it will also be one packed with learning opportunities. I look forward to seeing everyone there!”
Search Engine Strategies is internationaal een van de meest aansprekende congressen op het gebied van zoekmachine marketing. Met congressen in Londen, Hamburg, San Jose, New York, Parijs, Tokyo, Toronto en Chicago zijn de Strategies een begrip geworden in de search-wereld.
Joost de Valk (OrangeValley), verantwoordelijk voor de programmering van SES Amsterdam: “Het is goed voor de Nederlandse search industrie om een SES event in Nederland te hebben, en het bewijst dat de search industrie in Nederland volwassen is. Het wordt een geweldig event met zeer goede sprekers en sessies die iedereen inzicht moeten geven in hoe ze hun ROI in search in deze moeilijke tijden kunnen verbeteren.”
Lees meer hierover op Searchcowboys