RedesignMe.com is een van de plekken voor bedrijven om in contact te komen met creatieve geesten om originele, innovatieve ideeën te verzamelen voor nieuwe producten en diensten.
De website heeft nu een nog betere aansluiting met haar creatieve gebruikers door een geheel nieuwe stijl te introduceren. En vanaf vandaag vraagt ook KWF Kankerbestrijding iedereen na te denken en met nieuwe ideeën te komen over vervanging van de oude collectebus.
Grote merken als Pickwick en Mora, maar ook tal van mkb-bedrijven gebruiken de website om ideeën te verzamelen voor nieuwe producten en diensten. Het helpt de bedrijven om buiten de kaders te denken en de dialoog aan te gaan met eindgebruikers. Dit met succesvollere producten en vernieuwende ontwerpen tot gevolg. “Wij vonden het tijd voor een stijl die veel beter past bij alles wat er gebeurt op onze website. RedesignMe.com bruist van de creativiteit en dat straalt er nu ook vanaf!” aldus Maxim Schram, directeur van het Eindhovense bedrijf.
RedesignMe loopt in Europa vooruit op het gebied van online co-creatie. Joep Verboeket, Hoofd Fondsenwerving van KWF Kankerbestrijding: “Onze achterban zit vol met creatieve ideeën. We willen daar heel graag gebruik van maken. Na een eerdere test in de fysieke wereld gaan we nu met dit project een eerste stap zetten tot betere online integratie van kennis van binnenuit en buitenaf. Co-creatie heeft de toekomst, ook binnen non-profit instellingen. Het zorgt naast betrokkenheid voor innovatieve ideeën uit onverwachte hoek.“