Engage gaat over de beste strategieën voor organisaties met grote klantendatabases. Via e-mail, social, web en offline kanalen. Nieuwe inzichten en de beste actuele cases rond effectief gebruik van data, intelligent gebruik van systemen en klantgegevens, effectieve e-mailmarketing, een geïntegreerde aanpak van alle kanalen voor een stijgende conversie en loyaliteit. Kortom: hét event voor professionals in multichannel marketing, klantcontact en service.
Rusty Warner van Forrester Research spreekt over Big Data Insights in the Age of the Customer
Welkom in het tijdperk van de klant – een 20-jarige conjunctuurcyclus waarin de meest succesvolle ondernemingen zichzelf opnieuw moeten uitvinden om de steeds meer eisende klanten te begrijpen en van dienst te zijn. Het enige duurzame concurrentievoordeel is effectief inzicht in klantbehoeften op basis van voorkeuren en gedrag. Big data zijn een essentiële factor voor evolutie, maar niet als organisaties het gewoon zien als een technologieplatform. In plaats daarvan moeten merken big data omarmen voor zakelijke doeleinden en technologieën, zodat de kloof verdwijnt tussen de hoeveelheid gegevens die beschikbaar zijn en het vermogen om de gegevens te gebruiken voor klantkennis.
In deze presentatie zullen we de leeftijd van de klant bekijken om de zakelijke mogelijkheden te begrijpen. We zullen de rol van big data onderzoeken en ook de manier waarop merken big data actiegericht in kunnen zetten. Om inzicht te geven in de manier waarop succesvolle merken de waarde uitwisseling met klanten inzetten, zullen we best practices delen van diverse retailers, waaronder: Ann Taylor; Cabela’s; John Lewis; Pizza Hut en Sprouts Farmers Market. We zullen de presentatie afsluiten met voorbeelden om valkuilen te vermijden en advies over het gebruik van marketing om een geweldige klantenbeleving te creëren.
Korting
DutchCowboys bezoekers krijgen € 50 korting. Reserveer hier jouw kaart!