Hoe goed je jezelf of als bedrijf ook weet in te leven in de wereld van kinderen, je komt soms tot de conclusie dat je iets simpelweg niet beter kunt dan een kind. Dat weet ook Haribo. Daarom hebben ze voor de nieuwste commercial, die vanaf vandaag (13 oktober) te zien zal zijn, de verantwoordelijkheid voor de output volledig in handen gelegd van een groep kinderen.
Dennis Teeken, CEO van Haribo: “Voor de nieuwste commercial voor KinderMix wilden we benadrukken dat Haribo het kind bij volwassenen naar boven haalt. Hoe doe je dat? Door leuke combinaties te maken tussen kinderen en volwassenen en contrasten op te zoeken. De setting is een boardroom met volwassenen, die ingesproken teksten van kinderen gebruiken.”
Reclamebureau Superrebel organiseerde een studiodag met 40 kinderen. Zij mochten bedenken waar de snoepjes hen aan doen denken, vertellen wat er leuk en lekker aan is. Deze gesprekken werden ter plekke opgenomen en zijn rechtstreeks gebruikt in de commercial.
Het resultaat zie je hieronder!