Hoe creeër je relevante content voor je klanten? Een vraag waar online content professionals dagelijks mee worstelen. Deze vraag is dan ook de rode draad tijdens het Congres Content Marketing & Webredactie dat op 15 november voor de achtste keer wordt georganiseerd. Ben jij content marketeer, webredacteur, communicatie adviseur of social media manager? Dan mag jij dit evenement niet missen!
Tijdens het Congres Content Marketing & Webredactie 2018 wordt je geïnspireerd door verschillende keynotes over de toekomst van content.
Amy Harrison bijt het spits af tijdens haar keynote met als centrale vraag: Is your copy selling you short? Harrison legt uit hoe je hier achter komt en – nóg belangrijker – hoe je dit oplost.
Vervolgens vertelt Karen McGrane alles over adaptive content. Reponsive content kennen we nu wel, maar wat is de volgende stap? McGrane geeft antwoord!
Visionair en Trendwatcher Peter Hinssen sluit de dag af met zijn keynote The day after tomorrow. Deze prikkelende keynote zal je kijk op de toekomst drastisch veranderen. Genoeg om over na te praten tijdens de borrel dus!
Tussen de keynotes door kun je aansluiten bij verschillende breakout sessies. Tijdens deze sessies vertellen vakgenoten van onder andere Tikkie, KvK en Exact over interessante cases waar zij in de praktijk mee bezig zijn geweest. Welke uitdagingen zijn zij tegengekomen en hoe hebben ze die aangepakt?
Ben jij een online content professional, maar heb je nog geen tickets besteld? Meld je dan nu aan voor het Congres Content Marketing & Webredactie 2018. Het congres vindt plaats op donderdag 15 november 2018 in het Media Plaza van de Jaarbeurs Utrecht.
Als online content professional mag je dit evenement niet missen! De afgelopen editie trok meer dan 600 bezoekers en dat verwachten ze dit jaar weer.
Benieuwd naar de vorige editie van het congres? Bekijk dan onderstaande impressievideo!