In België wil Orange consumenten zoveel mogelijk verschillende keuzes bieden. Daarom lanceerde het deze week Love Duo, een combinatie van een mobiel abonnement naar keuze met vast internet in een pack. Ze leggen de keuze naar eigen zeggen bij de gebruiker, die alleen zal betalen voor de diensten die hij echt nodig heeft. Uiteraard kan een mediacampagne dan niet ontbreken. Bovenstaande nieuwtje is niet zo heel spannend, maar dat is de uiteindelijke campagne wel.
Ze hebben namelijk gekozen voor een hoofdrol van het Belgisch icoon en wereldwijde cultheld, Jean-Claude Van Damme. De werkwijze van de campagne was wat gedurfd. Het Belgische publiek kon namelijk zelf beslissen wat hij zou moeten uitspoken in de spot.
Orange heeft dus in totaal 1.677 inzendingen weten te verwerken in het spotje. Dat hebben ze weten te realiseren door creatief om te springen met het décor, locaties, personages, voertuigen, acties en meer… Het is dus een commercial geworden met 1.677 verschillende regisseurs.
Het eindresultaat is op zijn minst absurd te noemen. Ondermeer dwergen, ufo’s en katten passeren de revue. En uiteraard volgt er de befaamde split!