De Spotler Group maakt vandaag bekend verheugd te zijn met het verwelkomen van Squeezely in haar groeiende portfolio van gelijkgestemde marketingtechnologiebedrijven. Met meer dan 100 e-commerce klanten heeft Squeezely haar belofte waargemaakt: eenvoudig bouwen van klantreizen over meerdere kanalen.
Squeezely maakt het mogelijk klantgedrag in kaart te brengen, op te slaan en hierop actie te ondernemen in één logische, gebruiksvriendelijke interface. Het platform wordt ingezet om visueel klantreizen op te bouwen met kant-en-klare sjablonen voor o.a. verlaten website- en winkelwagencampagnes. De eenvoudige drag-and-drop journey builder biedt de unieke mogelijkheid om ook eenvoudig aangepaste klantreizen te bouwen en daarbij gebruik te maken van alle verzamelde gedragsdata. Gepersonaliseerde klantbelevingen via alle kanalen worden hiermee eindelijk echt mogelijk.
De klantreis blijft met Squeezely niet beperkt tot e-mail, maar is echt omnichannel. Het platform beschikt over een toolkit voor websitepersonalisatie, daarmee worden websites eenvoudig aangepast aan de smaak van de klant, met behulp van de ingebouwde ‘product recommendation engine’ kunnen de meest relevante producten worden voorspeld. Vanuit Squeezely worden alle marketingkanalen bereikt vanuit een centraal platform. Data kan worden gebruikt op de website, in e-mail, via advertentieplatforms als Facebook en Google, maar ook voor pushmeldingen die op het juiste moment de klantervaring verrijken.
Meer dan 3 jaar geleden koppelde Squeezely al met Spotler om gezamenlijk automatisering van e-mail marketing in e-commerce naar een hoger niveau te brengen. Spotler was daarmee een van Squeezely’s eerste technologie-integratiepartners. Samen hebben de bedrijven inmiddels oplossingen geleverd voor verschillende e-commerce- en reisorganisaties, wat enorme voordelen oplevert voor de klanten van deze organisaties. Deze synergie wordt nu voortgezet met de recente samenwerking tussen Squeezely en Tripolis. Het Tripolis product Webpower wordt op dezelfde manier met Squeezely geïntegreerd, als eerder met Spotler en andere ESP platforms is gedaan. Hiermee krijgen klanten van Tripolis toegang tot dezelfde grote kansen die geautomatiseerde personalisatie in de gehele klantreis biedt.
[Fotocredits – makibestphoto © Adobe Stock]