Eindhoven Airport kiest voor Techonomy als nieuwe partner in digital advertising, data en performance. Na een grondige aanbestedingsprocedure koos Eindhoven Airport onlangs Techonomy als haar digitale partner voor de komende jaren. Beide organisaties, gevestigd in Brainport regio Eindhoven, delen een sterke focus op vernieuwende technologieën en (online) innovatie. Techonomy gaat zich per direct inzetten om de online prestaties van Eindhoven Airport naar een nog hoger niveau te brengen.
De kern van de samenwerking ligt in het optimaliseren van de online ervaring voor reizigers die gebruikmaken van de parkeervoorzieningen van Eindhoven Airport.
Bij Techonomy staat men te trappelen om alle expertise die ze daar in huis hebben in te zetten en samen met Eindhoven Airport de digitale ervaring van reizigers te gaan verbeteren.
Gezamenlijk ontwikkelen Techonomy en Eindhoven Airport digitale strategieën om reizigers te bereiken, te binden en te converteren.
Met 6,8 miljoen passagiers in 2023 is Eindhoven Airport inmiddels, qua aantallen reizigers, het grootste regionale vliegveld in Nederland. Cijfers die volgend jaar niet gehaald gaan worden. Omdat de luchthaven dan 5 maanden dicht gaat zodat defensie de start- en landingsbaan van Vliegbasis Eindhoven kan vernieuwen.