26.04.2015
Advertising

Artis stunt met originele campagne in Amsterdamse grachten

By: Jeroen de Hooge

BlogAdvertising

Dierentuin Artis heeft op een unieke manier laten weten dat ze nog tot laat open zijn. In de grachten van Amsterdam hebben een paar dagen lang vreemde, lichtgevende vissen rondgezwommen. Na een aantal dagen kwamen deze bij elkaar op de Wallen en vormde ze het woord Artis.

Deze campagne van Artis is er om de mensen duidelijk te maken dat ze nog tot laat open zijn. Eerst vreemde vissen rond laten zwemmen in de grachten en daarna je eigen onderzoekers laten onderzoeken wat voor beesten het zijn is goed bedacht.

De Wallen

Na de bekendmaking op de Wallen dat het een stunt van de dierentuin is, hebben er nog verschillende voorwerpen door de stad gefietst. Dit waren ook allemaal fietsen die omgebouwd waren tot een lichtgevende vis.

Filmpje

Hoe deze stunt eruit heeft gezien tijdens het nachtleven van Amsterdam zie je in het onderstaande filmpje.

Share this post