Xiaomi heeft de deuren van haar eerste shop-in-shop in MediaMarkt Amsterdam ArenA geopend. Onder de noemer ‘smart life, made simple’ introduceren de marktleider in elektronica, MediaMarkt. en het Internet of Things (IoT) bedrijf en tevens het derde grootste smartphone merk in de wereld, Xiaomi, een nieuw winkelconcept.
Hierdoor kunnen MediaMarkt klanten kennismaken met het high-tech (slimme) ecosysteem van de IoT-connected producten van Xiaomi, naast het smartphone portfolio van het merk.
MediaMarkt Nederland en Xiaomi hebben een exclusieve samenwerkingsovereenkomst met elkaar getekend voor een langere periode. MediaMarkt Nederland intensiveert de samenwerking met Xiaomi om het hele productportfolio in al haar facetten te laten zien.
De shop-in-shop noemen ze het ‘huis van de toekomst’. Alle IoT-connected ecoproducten en smartphones van Xiaomi kunnen worden getest door het publiek.
,,Onze visie is om innovaties voor iedereen toegankelijk te maken en mensen in staat te stellen een beter leven te leiden door middel van nieuwe technologieën – en dat alles tegen toegankelijke, eerlijke prijzen. Om deze visie te realiseren zullen we, samen met MediaMarkt als leidend retailbedrijf voor consumentenelektronica, in de toekomst nog meer van onze innovatieve smartphones en IoT-producten naar Nederland brengen”, zegt Daisy Hu, Managing Director Xiaomi Benelux.