Met de feestdagen voor de deur is er een belangrijke periode aangebroken voor webwinkeliers. Singlesday verbrak afgelopen maandag weer alle records. En de verwachting is dat ook rondom Black Friday, Sinterklaas en Kerstmis weer de nodige records verbroken gaan worden. Door deze voortdurende groei, alsmede het aantal nieuwe digitale technologieën, transformeert de samenleving en daarmee ook de manier waarop er wordt geconsumeerd. Hoe zorg je ervoor dat je bij kunt blijven en voldoet aan de verwachtingen van de consument?
Begin van dit jaar brachten ruim 12.000 mensen een bezoek aan de dertiende editie van de Webwinkel Vakdagen. Daarmee was het grootste e-commerce-event van de Benelux weer een daverend succes. Het waren dagen om volop inspiratie op te doen, naar inspirerende sprekers te luisten, alles over de voor jou relevante thema’s te horen en natuurlijk de vele exposanten te spreken. Allemaal met als centraal thema: e-commerce.
Ieder jaar is er een keynotezaal, waar prominente keynotesprekers hun visie en lange termijn strategie delen met alle aanwezigen. Zijn er tiental lezingenzalen waar voornamelijk vraagstukken uit de dagelijkse praktijk aan bod, en waar je als bezoeker op zoek kan naar direct toepasbare tips. En er zijn ruim 250 exposanten te vinden die e-commerce oplossingen bieden binnen diverse thema’s, van e-commerce platformen en logistiek tot betaalsystemen en marketing.
Uiteraard volgt er in januari weer een nieuwe editie van de Webwinkel Vakdagen, gehouden op 29 & 30 januari 2020. Zoals altijd zal dit plaatsvinden in de Jaarbeurs Utrecht. Jezelf nu alvast gratis aanmelden doe je via onderstaande link.