Van 14 tot en met 16 november wordt in het COMM, museum voor communicatie in Den Haag, Social Media Week Holland (#SMWNL) georganiseerd. Dit jaar brengt Social Media Week met het wereldwijde thema ‘Closer’ een ode aan connectiviteit en de kracht die technologie biedt om mensen dichter bij elkaar te brengen.
Naast Den Haag vindt Social Media Week in november ook plaats in Londen, Durban, Toronto en Zürich. Met COMM, museum voor communicatie, als hoofdlocatie biedt #SMWNL een boutique-event met toonaangevende sprekers en inhoudelijk programma, waar tegelijkertijd successen én learnings gevierd worden.
Inmiddels is 99% van #SMWNL’s programma bekend en in te zien op de website. Met 4 zalen, meer dan 50 sessies en ruim 100 sprekers biedt #SMWNL 3 dagen vol inspiratie over social media en innovatie. Toonaangevende bedrijven en organisaties als Randstad, BMW i, Lidl, Politie Nederland, Gemeente Den Haag, KPN, Amref Flying Doctors, Tikkie, Growth Tribe, RIFF en Bouwend Nederland geven inspirerende presentaties, praktische workshops of nemen deel aan interessante paneldiscussies.
De 3 dagen hebben een dagthema meegekregen. De woensdag staat in het teken van ‘Social & Innovation in Government’ met als hoogtepunt de sessie met Kristin Gutekunst, Lead Interactive Producer bij de Verenigde Naties (VN) over hoe de VN met 360°-videoproducties als ‘Under the Blue Helmet’ en ‘Clouds over Sidra’ op een ‘immersive’ manier het publiek betrekt en bewustmaakt.
De donderdag staat in het teken van ‘Social & Innovation in Business’, waarbij Guido Berben, Partner Manager bij Tikkie, alles vertelt over deze succesvolle scale-up van ABN AMRO.
En tot slot staat de vrijdag in het teken van ‘Social & Innovation in Society’ met als absoluut hoogtepunt de sessie met Joe Federer, Head of Brand Strategy bij Reddit, over ‘Meme-ology 101: The New Digital Language’.
Dutch Cowboys is mediapartner van Social Media Week Holland (#SMWNL). Laat ons weten welke dag(en) je wil gaan en je krijgt van ons een code voor 25% korting!
Social Media Week (SMW) vindt ieder jaar in 25 steden wereldwijd plaats. Het is een van ’s werelds meest toonaangevende conferenties én een inspirerend nieuwsplatform. SMW biedt merken, bureaus en technologieleveranciers de nieuwste inzichten en trends op het gebied van marketing, communicatie, social media, technologie en innovatie. En niet te vergeten, toegang tot een wereldwijde community van communicatieprofessionals.