17.09.2018
Events

Wees er snel bij: de laatste tickets voor OnBrand ’18 Conference

By: Redactie Dutchcowboys

BlogEvents

Op 11 oktober staat er in de Suikerfabriek in Amsterdam een nieuwe editie van de jaarlijkse OnBrand Conference op het programma. Nog altijd een van de belangrijkste events in Europa als het gaat om marketing & branding.

Het is een event waar branchedeskundigen samenkomen om te discussiëren, te netwerken en te leren van elkaar. Een aantal succesvolle expert delen hier ook hun geheimen tijdens de verschillende paneldiscussies en lezingen.

De verwachting is dat er meer dan 1.500 marketing professionals aanwezig zijn tijdens dit event om de beste en meest geavanceerde marketinginzichten te verkrijgen van een aantal belangrijke marktleiders, brandmanagers en designers.

Haal nu je tickets

Wil jij de kans niet laten schieten om deel uit te maken van dit toch redelijk exclusieve marketingevent. Dan moet je er snel bij zijn. Je krijgt nu nog 20% korting op je OnBrand tickets.

Wat je kan verwachten zie je in onderstaande preview. Met daaronder nog een overzicht van de tot nu toe aangekondigde sprekers.

Sprekers tijdens OnBrand ’18

Meer dan 20 nationale en internationale sprekers van ondermeer National Geographic, Uber en Amazon zijn aanwezig zijn om hun verhaal te presenteren.

  • Emanuele Madeddu: Executive Vice President of Global Brand Strategy, National Geographic
  • Emilie Tabor: Founding Partner & CMO, IMA
  • Eva Zahrawi: Marketing Director, bol.com
  • Perre van den Brink: Managing Director, Vice’s VIRTUE
  • Lisa Hogg: Marketing Director EMEA, TOMS
  • Richard Wilson: Founder, Stop Funding Hate
  • Amy Brown: Head of Planning, Iris Amsterdam
  • Patrick Stal: Head of Marketing EMEA, Uber
  • Max Amordeluso: EU Lead Evangelist Alexa, Amazon
  • Kerrich Finch: Founder & CEO, FinchForm
  • Kristin Cardwell: VP of International Strategy & Business Development, Refinery 29
  • David Arnouz: Head of Growth, Growth Tribe
  • Alan Sylvain: Founder & CEO, Sylvain Labs
  • Tash Willcocks: Head of School, Hyper Island
  • Ben Donkor: Director of Research & Insights, We Are Social

Share this post