Het klinkt een beetje als het broertje van Mobile Monday. Maar het gaat dus niet over Mobile maar over Marketing.
De MRM vakgroep van PIM organiseert op vrijdag 19 september in de ITO toren in Amsterdam de ‘MRM Friday’: A brand new day for the new marketeer!
MRM friday staat geheel in het teken van de doelstellingen van deze nog jonge vakgroep: het vergroten van de effectiviteit, accountability en ‘compliance’ van de marketinginspanningen. Op dit moment dé grote uitdagingen voor de huidige generatie marketeer.
Tijdens MRM Friday is er o.a. een inspirerende presentatie van Jon Umsted van Sprint Nextel – één van de grootste Telecom organisaties van de wereld – die uitlegt hoe hij een succesvolle marketingorganisatie heeft opgezet en met aantoonbaar minder middelen significant meer marketing slagkracht heeft gecreëerd!
Er is volop de gelegenheid om tijdens de interactieve sessie mee te praten over de uitkomsten van de MRM 2008 enquête. Verder kan er ook per sms live vragen gesteld worden aan de sprekers. Voor de echte vroege vogels wordt om 08.00 uur een workshop over “Accountability” aangeboden.
Kortom, het belooft een inspirerende vrijdag te worden voor en door marketing professionals die het vak vanaf maandag graag een stuk efficiënter willen aanpakken.
Marketing Resource Management (MRM) is een relatief nieuwe management stijl, die midden jaren negentig is ontstaan en tot doel heeft om marketing resources zo efficiënt mogelijk in te zetten om zo het rendement te vergroten.
MRM vakgroep vormt een kersverse kenniscentrum voor marketeers, toeleveranciers, studenten en derden inzake MRM (Marketing Resource Management). Daarnaast willen zij een actieve en open bijdrage leveren om gedachtegoed en bekendheid van MRM te vergroten. Met als belangrijkste doel om MRM op de agenda van marketeers te krijgen. Meer info is hier te vinden.