Tijdens de IFA in Berlijn was er uiteraard een team van Dutchcowboys aanwezig. Maar niet alleen op de beursvloer. We reden ook rond met een BMW X3 M40i. Daarin hebben we een aantal managers en andere woordvoerders met een mooi en inspirerend verhaal achter het stuur gezet. Voor een rondje door Berlijn en natuurlijk een leuke Q&A over het betreffende merk, bedrijf of product.
Achter het stuur van de BMW zit deze keer Ashton Good, Global Director of Integrated Marketing bij Arlo Technologies. Arlo transformeert de manier waarop mensen een verbonden levensstijl ervaren. Arlo heeft veel expertise op het gebied van productontwerp, draadloze verbinding, cloud-infrastructuur en geavanceerde kunstmatige intelligentie en heeft de focus volledig is gericht op het leveren van een naadloze smart home-ervaring.
Met Ashton spreken we over zijn rol binnen Arlo. Wat het bedrijf doet. Over de thuismarkt in de VS. De ambities voor de toekomst. Wat voor rol AI heeft in dit geheel. Kijken we naar de trends op gebied van smart home and home security. En natuurlijk komen er een aantal producten aan bod, waaronder de Smart Hub en het Arlo Ultra Camerasysteem.