22.03.2023
Media

Havas+Lemz breidt uit met Havas Play

By: Jeroen de Hooge

BlogMedia

Het branded content en partnerships-team van Havas+Lemz lanceert Havas Play. Dit gloednieuwe label dat wereldwijd gelanceerd wordt, bouwt betekenisvolle relaties tussen merken en mensen op het snijvlak van entertainment, sport, gaming, muziek, film, kunst en cultuur.

Havas Play

Havas Play is geboren uit de overtuiging dat het aansluiten bij mensen op plekken waar hun passies tot leven komen, leidt tot meer betrokkenheid en voorkeur. Onze unieke aanpak biedt een fris alternatief voor de traditionele opdringerigheid van merken. We helpen merken om hun plek te vinden, verbindingen te leggen en op een vanzelfsprekende en natuurlijke manier te activeren. Met Havas Play openen we nieuwe speelvelden voor merken die tot op heden nog gesloten bleven. Of het speelveld nou een bomvolle concertzaal is, tussen juichende sportmassa’s, in de vibe van een fashionweek, op een zandstrand of in de Sandbox, Havas Play zorgt dat jouw merk midden in de actie staat.

Vivendi Netwerk

Samenwerking met Play geeft merken ook exclusief toegang tot het Vivendi netwerk. Voor Nederlandse begrippen een onbekend merk, maar internationaal één van de grootste spelers in de entertainmentindustrie. Vivendi biedt een wereld aan IP op het gebied van muziek, film, games, uitgevers en samenwerking met toptalent uit popcultuur, kunst en media. Aangevuld met de kennis en expertise van onze lokale strategische partnerships.

Media, creatie en entertainment

In de ruimte tussen media en creatie liggen geweldige kansen om oprechte relaties te bouwen tussen mensen en merken. Met Havas Play kunnen we klanten nog beter bedienen vanuit de disciplines media, creatie en entertainment (nationaal en internationaal.) De propositie is gebouwd rondom partnerships, influencer marketing, experiential & live events, sponsorships, social media activation & amplification, PR en branded entertainment.

Vanuit Havas Play zijn inmiddels prachtige relevante speelvelden ontwikkeld zoals in Nederland A Tale in Tech voor KIA EV, of Het lichthuis met Typhoon voor Philips Hue en Stream to Regreen voor Justdiggit. Internationaal is Havas Play al een succesvolle formule met grote partnerships en prijswinnende campagnes voor onder andere Accor, Paris Saint Germain, Louis Vuitton, FIFA, Puma, Jameson, Harman Kardon, Axa en L’Enfant Bleu.

Het team

Het team bestaat uit: Elias Reinheimer (chief creative officer), Mira de Mönnink (director branded content and partnerships), Karen Messchaert (head of content), Fabian van den Ende (sr. creative projectmanager), Jint van den Brink (contentmanager), Maaike Taris (sr. creative strategist), Florine Dirven (creative), Remco Marinus (ecd havas lemz).

[Fotocredits © Havas+Lemz]

Share this post