Morgen (donderdag 3 juni 2010) ben ik als docent namens Beeckestijn Business School om 13.45 spreker op IAM’10 (onderdeel van Marcom) in de RAI te Amsterdam. Het IAM begint net als Marcom vandaag, 2 juni 2010. Geïnspireerd door het HOM zal ik spreken over de b*llsh*t, de #fails maar vooral ook de #tips van sociale media anno 2010 (Tweet jouw vragen en opmerkingen naar @onlinemarkeer). Waar een aanbod van 60 sprekers zeer zekers een luxeprobleem is, kreeg ik via Twitter de vraag: ‘Wélke sessies moeten wij nu volgen in dit grootse aanbod van sessies?’
Míjn tips voor vandaag 2 juni:
IAM ’10 WOENSDAG 2 JUNI 2010, tips:
-10.30-11.00 Seminarruimte 6, Bram Alkema met ‘Hoe win ik de spinawards in 10 stappen ?’ Dit is een gedreven spreker die inSPIReert
-11.45-12.25 Seminarruimte 3, Online Marcom: Evolutie of revolutie? Door Igor Beuker, een bewogen spreker en ervaren internetondernemer met uitgesproken visie
** LUNCH, Twitteren, wat fotocontent delen en standaanbieders bekijken **
-13.00-13.30 Seminarruimte 3, Egbert Jan van Bel, de auteur van bestseller Kloteklanten (2.0) legt uit waarmee online succes begint: een pakkend Digitaal Marketingplan
-14.30-15.00 Seminarruimte 4 Toekomstverwachtingen van SEO door bureau Clearsense, SEO verandert lente-zomer 2010 snel en is sterk onder invloed van contentstrategie en sociale media. Een múst!
-15.00-16.40 Seminarruimte 6, Online Marketing in vogelvlucht, IAB, in 1,5 uur de cijfers, trends en meer ontwikkelingen die elke marketeer moet kennen
Have fun en deel eventueel onder deze post jouw ervaringen van MARCOM en IAM’10! Wellicht zie ik je morgen 13.45 Seminarruimte 3. Neem je zwemkleding mee.