De McMood burger van James Zeelenberg uit Utrecht is de winnende burger van de eerste en tevens zeer succesvolle co-creatiecampagne van McDonald’s Nederland. Martijn Krabbé, jurylid en presentator van de finale, maakte gisteren, samen met Debbie de Wagenaar, Directeur Communicatie McDonald’s Nederland, bekend.
Na ruim 744.000 stemmen van het Nederlandse publiek, een kritische jureringsronde en een laatste test door een consumentenpanel, kwam de McMood uit meer dan 114.000 inzendingen naar voren als winnaar van ‘De Bekendste Burger’. De McMood, met onder andere spiegelei en de échte McDonald’s Fritessaus, is vanaf vandaag verkrijgbaar in de McDonald’s restaurants in Nederland.
McDonald’s Nederland is erg blij met de McMood, als winnaar van de eerste co-creatiecampagne in Nederland: “We vinden het belangrijk om naar onze gasten te luisteren en het is fantastisch om te merken dat zij zo graag met ons meedenken. Het succes van de campagne heeft onze verwachtingen ruimschoots overtroffen. We verwachten nu natuurlijk dat heel Nederland in the mood is om onze nieuwste burger te komen proeven,” aldus Debbie de Wagenaar, Directeur Communicatie McDonald’s Nederland.