Voor het eerst in vier jaar tijd heeft Yahoo hun voorpagina vernieuwd. Het nieuwe design, die ook beschikbaar is via mobiel, is geen spectaculaire verandering in vergelijking met de vorige lay-out. Het menu van Yahoo is nog steeds op dezelfde plek terug te vinden, linksboven op de website. De grootste verandering is het onbeperkt scrollen, waardoor meer en meer content te zien is als de gebruiker de pagina naar beneden scrollt.
Een andere verandering die opvalt: het is nu mogelijk voor gebruikers om bepaalde nieuwsitems die ze niet leuk te vinden, weg te halen. Zo kan Yahoo zien welk nieuws een gebruiker wel of niet leuk vindt. Aan de rechterkant van de website zijn bepaalde widgets te zien die het weer laten zien, financieel nieuws en infrmatie over sport. Ook zijn er video’s te zien en foto’s van Flickr. Deze kunnen ook weggehaald worden via een knop.
“It’s more personalized and it’s more dynamic. People said, ‘Give me a reason to come back to Yahoo! a few times a day.’ And now the content’s always updating and refreshing, that gives you all the information you want. And a few things that are nicer and a bit of a surprise,” vertelde Yahoo’s CEO Marissa Mayer, die het nieuwe design liet zien tijdens de Today show van NBC.