Gebruikt u al beoordelingen om uw bedrijf op de markt te zetten? Deze white paper laat u 18 eenvoudige manieren zien om meer klanten te werven, de acquisitiekosten te verlagen en om de concurrentie voor te blijven.
In de groeistrategie van iedere e-commerce onderneming staat er natuurlijk maar één ding centraal: de wil om op een efficiënte manier meer relevante traffic naar de website te halen.
Door beoordelingen op de juiste manier in de marketingmix in te zetten, kunnen deze bijdragen aan ondermeer:
Hoe zit het bijvoorbeeld met uw homepage? Als we kijken naar website optimalisatie ligt de nadruk vaak richting het einde van de verkoop, de winkelwagen en de checkoutpagina. De homepage wordt vaak over het hoofd gezien. En dat terwijl het in de meeste gevallen normaliter de nummer één landingspagina is.
Al in 2011 kwam er een rapport naar buiten waaruit bleek dat 75% van de consumenten sociale netwerken raadpleegt om hulp te krijgen bij een aankoopbeslissing. Dat zal nu een aantal jaar later echt niet minder zijn. Maar dat wil zeggen dat u ook wel continu aanwezig dient te zijn op de verschillende sociale media en dus ook nuttige content plaatst om een goed beeld van uw bedrijf te presenteren.
Een overzicht van in totaal 18 tips is te vinden in deze eGuide, geschreven door Chloë Thomas, bekend van ondermeer haar eCommerce MasterPlan Podcast.
Dit artikel is gemaakt in samenwerking met Trustpilot.