Hyundai Motor heeft ‘Timeless Seoul’ gelanceerd op Zepeto, een wereldwijd populair 3D-avatar-gebaseerd social netwerkplatform. Hier worden gebruikers teruggevoerd naar de jaren ’70 en ’80 in Zuid-Korea. Timeless Seoul is geïnspireerd door de iconische PONY, de eerste zelfstandig ontwikkelde auto in Korea, en belangrijk onderdeel van de rijke geschiedenis van Hyundai.
Het initiatief bouwt voort op het succes van eerdere campagnes zoals de ‘PONY, de tijdloze’ tentoonstelling en de samenwerking met het liedje ‘pony’.
In de virtuele wereld van ‘Timeless Seoul’ kun je als gebruiker genieten van retro K-pop cultuurelementen, zoals oude platenwinkels en gezellige winkeltjes, en interactie hebben met accessoires en fotoplekken voor het delen op sociale media.
Hyundai Motor nodigt de wereldwijde Gen Z-gemeenschap uit om opnieuw kennis te maken met de iconische PONY, een symbool van het erfgoed van het bedrijf, en tegelijkertijd een link te leggen naar de nieuwste IONIQ 5.
Om de populariteit van Zepeto specifiek in ASEAN-landen te benutten, organiseert Hyundai offline evenementen tijdens de Bangkok International Motor Show 2024 en in de Hyundai Motorstudio Senayan Park in Indonesië. Bezoekers kunnen in het echte leven de speciale Zepeto-fotoplekken ervaren en hun foto’s en verhalen delen op sociale media.
Meer informatie over ‘Timeless Seoul’ op Zepeto is beschikbaar op de wereldwijde sociale kanalen of de officiële website van Hyundai.
Als onderdeel van de strategische uitbreiding naar ASEAN-regio’s zal Hyundai Motor blijven investeren in gespecialiseerde activiteiten, waaronder deelname aan grote ASEAN-motorshows om haar aanwezigheid in de regio te versterken. Meer weten vanuit Europa gaat dus alleen via Zepeto.